PODNIKÁNÍ PRÁVNĚ SPRÁVNĚ?

Na každého podnikatele číhá spousta právních povinností a rizik. Právní předpisy se stále mění, přibývají nové regulace, hlášení. 

Pokud máte své SRO nebo podnikáte jako OSVČ, tak víte, kolik času zabere sehnat ty správné informace. 

A co kdybyste od teď měli právní stránku podnikání vyřešenou?

  • Už byste nemuseli složitě hledat vzory smluv a zjišťovat, které informace na netu jsou aktuální. Své aktuální vzory byste měli hned k dispozici.
  • Kdykoli byste si měli odpověď k právnímu tématu, které Vás zrovna pálí. 
  • Během pár minut byste měli vyplněný formulář na obchodní rejstřík, zajištěnou valnou hromadu s veškerou dokumentací anebo třeba připravenou registraci ochranné známky. 

VYŘEŠILI JSME TO PRO VÁS

A můžete si dokonce vybrat ze 2 variant:

Tou první je individuální právní servis naší advokátní kanceláře. Za běžnou hodinovou (nebo jinou domluvenou) sazbu, na míru každému našemu klientovi.

Tou druhou je finančně zvýhodněný servis, který jsme současně schopni poskytnout téměř neomezenému počtu uživatelů:

PRÁVNÍ PRŮVODCE 

ONLINE - 24 HODIN DENNĚ VŠE PODSTATNÉ PRO PODNIKÁNÍ NA JEDNOM MÍSTĚ 

Díky Právnímu průvodci máte teď kompletně na jednom místě stále k dispozici všechny podstatné a především aktuální (tedy průběžně aktualizované) informace k Vašemu podnikání.  

Jediným kliknutím si stáhnete vzor pracovní smlouvy pro nového zaměstnance, kompletní dokumentaci ke GDPR nebo otevřete videonávod Jak vyplnit formulář pro obchodní rejstřík.

Potřebujete vědět, co má být v obchodních podmínkách na Vašem webu nebo jak ochránit svá autorská práva? Pokud si nebudete jistí ani po přečtení článku nebo shlédnutí videa k tématu, tak jednoduše pošlete dotaz do právní poradny nebo se zeptáte v naší uzavřené skupině na Facebooku.


Co v Právním průvodci najdete?

15 tématických okruhů

Právní poradnu

Webináře

V každém modulu je několik lekcí k danému tématu. Obsah je zpracovaný z části do videoprezentací, z části textově. Lekce si můžete stáhnout i ve formátu PDF. 

K jednotlivým tématům jsou k dispozici připravené vzorové dokumenty ke stažení k okamžitému použití pro vaše podnikání. V Právním průvodci najdete i návody na vyplnění různých formulářů (obchodní rejstřík, Úřad pro ochranu osobních údajů apod.).

Obsah bude postupně doplňován a aktualizován. Podle Vaší zpětné vazby i na základě změny právních předpisů. Začít můžete jakoukoli lekcí, podle toho, co zrovna potřebujete vědět pro své S.R.O.

Své dotazy můžete posílat do právní poradny, kde budou průběžně zodpovídány. Nebo dotaz položit přímo v uzavřené skupině na Facebooku (přístupné jen uživatelům Právního průvodce.)

Chcete vědět, do čeho jdete? Pusťte si ve videu níže krátkou ochutnávku, jak Váš Právní průvodce bude vypadat.

Obsah v Právním průvodci bude neustále přibývat. Po celou dobu svého členství máte zajištěný přístup k aktualizacím.


Kolik stojí Právní průvodce?

Už ani nespočítám, kolik hodin práce jsme s celým týmem AK už přípravě a aktualizaci průvodce věnovali. Neustále vymýšlíme další vylepšení. Naposled to byl nápad zařadit i archiv se všemi našimi Newslettery s právními tipy pro podnikání přímo do Průvodce. 

Pokud bychom práci na Průvodci násobili běžnou sazbou naší AK, která je 2.200 Kč + DPH na hodinu, je jisté, že získáváte obsah v hodnotě už více než desítek tisíc korun.

Průvodce na 12 měsíců
10.900 Kč
včetně DPH
Průvodce na 1 měsíc
1.800 Kč
včetně DPH

 


Pro podnikatele jde o investici do podnikání a o daňově uznatelný náklad. Takže pořízením Právního průvodce snižujete i svoji daňovou povinnost. 

I v případě měsíčního přístupu získáte za 1.800 Kč k dispozici dnes již desítky vzorových dokumentů (které Vám samozřejmě zůstanou na neomezenou dobu, jakmile si je stáhnete do svého počítače), desítky článků, videoprezentace a webináře. 

V případě ročního členství budete mít k dispozici průběžně přidávaný nový obsah. A hlavně i jistotu aktuálnosti všech informací.

 

 

A co když zatím S.R.O nemáte? Má smysl Průvodce pořizovat?

Rozhodně se hodit bude!

Z celkového obsahu 15 modulů je 9 s tématy, které se týkají jak podnikání S.R.O., tak i podnikání OSVČ. Takže informace v nich uvedené a stejně tak i vzorové smlouvy a další dokumenty využijete při jakémkoli podnikání.

Namátkou: ochrana osobních údajů (a všechny vzory dle GDPR), autorská práva, obchodní podmínky, smlouvy s podnikateli i spotřebiteli, nekalá soutěž, soudní řízení, exekuce, rozhodčí řízení, insolvenční řízení, rodinné vztahy při podnikání, vztahy zaměstnavatel – zaměstnanec.

Proč právě já mám být vaší právní průvodkyní?

I po 19 letech praxe v advokacii mě právo neskutečně baví a umím ho přizpůsobit přesně pro potřeby konkrétního klienta.

Vrátím vám klidné spaní (anebo vám ho zachovám, pokud zatím spíte klidně).
 
Umím řeč paragrafů jednoduše přeložit do češtiny. 🙂 

A co říkají na právní spolupráci naši klienti?

S advokátní kanceláří JUDr. Bakešové spolupracujeme přes dva roky a vždy jsme byli velmi spokojení. Vlastně jsme vznikali přesně pod taktovkou přímo JUDr. Bakešové, kdy nám založila s.r.o. Diamond Plus s.r.o. a od té doby je naší “dvorní” advokátní kanceláří. Její AK nám připravovala pracovní smlouvy, obchodní podmínky, GDPR, bezpečnostní předpisy, smlouvy s dodavateli, řeší pro náš eshop sporné případy reklamací, kontrol ze strany státních orgánů (finanční úřad, živnostenský úřad, potravinářská inspekce, obchodní inspekce, zemědělská inspekce). S provozem tak velkého eshopu www.eshop-tiande.cz je každý den tisíc maličkostí, které potřebujeme mít pod kontrolou, abychom předcházeli případným problémům. Jaké vidíme největší přínosy naší spolupráce? Obrovský rozsah znalostí od obchodního, přes rodinné právo až k trestnímu právu, jako přidanou hodnotu vidíme přesah znalostí i do oblasti účetní a daňové. Na jedné straně tedy dlouhodobé právní zkušenosti, na straně druhé nesmírná laskavost přímo JUDr. Bakešové. Za naši společnost tedy obrovské díky a pevně věříme, že spolupráce bude i nadále pokračovat.

Bc. Roman Kočívýkonný ředitel, www.eshop-tiande.cz

Když chce člověk podnikat, většinou je to proto, že má nápad, vizi, produkt, službu. Jenomže k modernímu podnikání patří ještě spousta dalších náležitostí: administrativních, účetních, právních i jiných, ze kterých se jednomu může tak trochu motat hlava. My jsme měli to štěstí, že zejména v období zavádění GDPR jsme se potkali s Monikou Bakešovou, která nám dokázala velmi elegantně a jednoduše pomoci, abychom se v tom všem vyznali a nastavili si všechno potřebné i pro naše podnikání. Pokud bych měla Moniku a její služby charakterizovat pouhými několika slovy, pak to bude: schopnost vysvětlit vše jasně, jednoduše a přehledně, ochota být člověku k dispozici i pro opakované rady a (nechápavé;-)) dotazy a její vždy laskavý a ženský – a samozřejmě profesionální a spolehlivý – přístup. Právní kancelář, do které se budete vracet a kde si to budete užívat...

Dana-Sofie Šlancarováwww.cyklickazena.cz, Cyklická žena, s.r.o.

Spolupráci s JUDr. Monikou Bakešovou vřele doporučuji. Její lidský přístup, dlouholetá advokátní praxe, která ji baví a znalosti s vedením účetnictví s.r.o. je přesně to, čím se odlišuje od jiných právníků a advokátů. Než mi na klíč založila Prodej s nadhledem s.r.o. vysvětlila mi jeho výhody a nevýhody. Co a jak navazuje, a v čem se liší od OSVČ, na co mám dát pozor. Založení s.r.o. byla otázka pár dní. Potřebnou dokumentaci Monika připravila, napsala jaký bude postup, co mám kde podepsat a doručit. Bylo to perfektní, protože jsem nemusela běhat po úřadech a bát se, že někde udělám něco špatně. Vše šlapalo jako švýcarské hodinky. Následný servis po založení s.r.o. byl úžasnou třešničkou na dortu. Právní pomoc od Moniky je k nezaplacení a jste s ní v bezpečí.

Ivana Sáčkovákouč a trenér obchodních zástupců, autorka projektu Školení pro obchodní zástupce